دانلود موزیک




دانلود موزیک


موسیقی ایرانی
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

مرجع دانلود و کد موزیک
لينك

کارفرمانیوز
دانلود رپ و بیت
مجله اتاقک
yefa download
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

در صورتی که لینک ما را در وبلاگ یا سایت خود قرار داده اید لینک شما بصورت خودکار به نمایش در خواهد آمد با تشکر





آرشيو مطالب
لینکها
» گفتگو
 



گفت‌وگو با بهنام صفوی؛

آلبوم جدید با تیم قبلی و فضای متفاوت


موسیقی: از زمان انتشار آلبوم «عشق من باش» مدت زمان طولانی است که خبرهای کمی از بهنام صفوی منتشر شده است. اما این غیبت را می‌توان آرامش قبل از طوفان دانست چرا که بهنام صفوی این بار با دلخوری زیادی برای انجام مصاحبه حاضر شد و گلایه‌های زیادی داشت که در ادامه می‌خوانید:

  • علت غیبت طولانی مدت بهنام صفوی چه بود؟

خب مسلما بعد از اتمام و انتشار آلبوم اولم تمام وقت و انرژی‌ام را صرف آلبوم بعدی‌ام گذاشتم و نیازی به انجام مصاحبه تا زمان انتشار آلبوم تازه‌ام ندیدم.

  • خب کمی راجع به آلبوم تازه‌ات بگویید؟

فقط می‌توانم بگویم در این آلبوم همان روال آلبوم قبلی را با همان تیم قبلی متشکل از(سیروان خسروی-زانیار خسروی و شهاب رمضان) ادامه می‌دهیم که جا دارد از تک‌تک این افراد بخاطر زحمات بی‌دریغشان در آلبوم قبلی تشکر ویژه داشته باشم.

  • به نظر خودتان همکاری مجدد با همان تیم قبلی باعث ایجاد تکرار در کار نمی‌شود؟

نه..به هیچ وجه! ما فضای کار را طوری آماده کرده‌ایم که تکراری به نظر نمی‌رسد.

  •  گویا مدتی است که دچار حواشی شده اید؟

منظورتان را نمی‌فهمم..؟

  • مصاحبه‌های انتشار یافته دروغین به نام شما؟

بله..راستش من چندی پیش مصاحبه‌ای در یکی از سایت‌ها انجام دادم اما بعد از مدتی یک سایت دیگر همان صحبت‌های من را با تغییرات فاحش و زیادی و دروغین در سایت خود درج کرد که از همین جا اعلام می کنم من به هیچ عنوان با سبک (رپ) مخالف نبوده و نیستم و به تمامی سبک‌های موسیقی احترام می‌گذارم. تنها با آن از سبک از موسیقی که جنبه شیطانی دارد ورایج نیست مخالف هستم و در نهایت نظر شخصی من به این شکل است و از دوستان خواهشمندم که صحبت های من را تغییر ندهند.

  • داستان آن توطئه پنهان چه بود؟

من در سال 85 یک موزیک ویدئو کار کردم و متاسفانه در آن برهه زمانی اطلاعات آنچنانی از قوانین وزارت ارشاد نداشتم و زمانی که مسئولین درخواست کردند من هم بلافاصله اقدام کرده و جلوی پخش آنرا گرفتم اما علیرغم تمامی این مسائل کارگردان آن کلیپ که در حال حاضر ساکن آمریکا می باشد کار من را به شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان ارائه می دهد و گلایه اصلی من هم همین است.

  • بالاخره بهنام صفوی قصد برگزاری کنسرت را هم دارد؟

اتفاقا به شدت دنبال برگزاری کنسرت در تهران هستم اما فعلا ترجیح می دهم جزئیات بیشتر آن مسکوت باقی بماند.

  •  

  • کلام آخر؟

فقط لازم به ذکر است که از دوست خوبم سیروان خسری که یکی از حرفه ای ترین تنظیم کننده ها بحساب می آید که در آلبوم قبلی ام هم افتخار همکاری را با او داشتم بخاطر تنظیم های بی نظیرش در آلبوم الخصوص قطعه «عشق من باش» که حسابی گل کرد وهمچنین زانیار خسروی بخاطر متن ترانه زیبای که روی این کار گذاشت تشکر ویژه داشته باشم و همچینی از دیگر دوست خوبم یعنی شهاب رضان هم بخاطر ملودی های زیبایش در این آلبوم تشکر کنم و به نظر من اولین آلبوم رسمی او با نام «رمانتیک» که به تازگی وارد بازار شده یکی از بهترین آلبوم های سال خواهد شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |

» عناوين آخرين مطالب